هنر تیز: چگونه یک کمپین تیزر بازاریابی راه اندازی کنیم
نوشته شده توسط : جعفری

دامیان داتون
18 آگوست 2017
مصرف کنندگان بیش از اشکال سنتی تعامل تقاضا دارند. آنها اکنون انتظارات بسیار بالاتری دارند و انتظار دارند که برندها آنها را سرگرم و سرگرم کنند. اینجاست که یک کمپین تیزر وارد می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

کمپین تیزر چیست؟


کمپین تیزر یک تکنیک بازاریابی است که در آن اغلب تبلیغات رمزآلود منتشر می شود، معمولا با هدف ایجاد سر و صدا در مورد یک محصول، خدمات، یا کمپین بزرگتر. کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند در صورت انجام صحیح، تعامل اجتماعی، فتنه و هیجان ایجاد کنند. پلتفرم‌های پرطرفدار برای کمپین‌های تیزر می‌تواند شامل چاپ، به شکل بیلبورد یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (عکس یا ویدیو) باشد.

کمپین‌های تیزر انتظار ایجاد می‌کنند و با افشای کافی برای جذب مخاطبان، از کنجکاوی انسانی استفاده می‌کنند، اما بدون افشای اطلاعات بیش از حد در مورد کمپین یا پروژه گسترده‌تر. کمپین‌های تیزر روشی عالی برای ارتقای مشخصات یک شرکت به موقع برای راه‌اندازی گسترده‌تر کمپین است.

نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق
هنگام راه‌اندازی یک محصول – و هدف حداکثر تأثیرگذاری – یک کمپین تبلیغاتی که به عنوان کمپین پیش از راه‌اندازی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند یک راه بسیار مؤثر برای ایجاد کنجکاوی و سروصدا در اطراف محصول شما قبل از رونمایی بزرگ باشد.

1. کمی رمز و راز ایجاد کنید


مردم دوست دارند آگاه باشند و عاشق حل معما هستند. بنابراین، در کمپین تبلیغاتی خود، می‌خواهید از آن برای جذب افراد در راه‌اندازی خود استفاده کنید. آنها را کنجکاو کنید، آنها را به این باور برسانید که حل این معما ارزشمند خواهد بود و آنها را وادار خواهید کرد که برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

تیزر معرفی محصول – از استاد تعلیق – دن براون یاد بگیرید

در ماه‌های منتهی به معرفی جدیدترین رمان دن براون، Origin، BeeLiked مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی را برای طرفدارانش ایجاد کرد تا کم کم درباره رمان پرفروش آینده‌اش بیاموزند. این کار با یک مسابقه طراحی ساده برای طراحی جلد ویژه نسخه محدود برای Origin آغاز شد. شش فینالیست انتخاب شدند و از طرفداران دعوت شد تا به مورد علاقه خود رای دهند. کسانی که رای دادند با یک غافلگیری پاداش دریافت کردند - یک ویدیوی شخصی برای امضای کتاب که در آن دن به طور جادویی از هر فرد با نام در خانه خود استقبال می کند و نام آنها را در کتاب می نویسد. هر یک از طرفداران ویدیوی امضای کتاب خود را دریافت کرد که در کمتر از شش ثانیه تولید شد. ویدیوی زیر را بررسی کنید.

اگر علاقه مند به ایجاد کمپین های راه اندازی محصول ویدیویی شخصی هستید، در اینجا در BeeLiked با ما تماس بگیرید. ما فناوری ویدیوی شخصی‌سازی شده را در پلتفرم BeeLiked ایجاد کرده‌ایم - از آنچه می‌توانیم ایجاد کنیم شگفت‌زده خواهید شد.

2. خیلی زود فاش نکنید

هنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید، شروع به افشای اطلاعات بیشتری کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. تعلیق ایجاد کنید، شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه چیزی می تواند باشد. مخاطبان خود را با اطلاعات تغذیه قطره ای درگیر نگه دارید که به آنها امکان می دهد حدس بزنند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کنید غیرقابل پیش بینی باشید... اگر چیزی وجود دارد که مردم به اندازه یک رمز و راز دوست دارند، تعجب آور است!

به عنوان مثال... ویرجین یک کمپین شکار رفتگر برای تبلیغ برنامه وفاداری خود، ویرجین رد، تولید کرد.


«V marks the spot» بیش از یک میلیون سکه به اشکال مختلف فیزیکی و دیجیتالی داشت که هر کدام چهره ریچارد برانسون را نشان می‌داد که در مکان‌های مختلف در سراسر بریتانیا و در وب‌سایت‌ها پنهان شده بود. هر سکه دارای کدی بود که می‌توانست آن را به برنامه ویرجین رد اضافه کند، که به نوبه خود به جوایز و پیشنهادات منجر می‌شد، جایزه اصلی با رفتن به جزیره نکر (جزیره خصوصی برانسون در جزایر ویرجین بریتانیا) برای شکار گنج واقعی.

قبل از پرتاب، برانسون در آوریل با سرنخ هایی مخاطب را با ویدئویی از یافتن گنج مدفون کنجکاو کرد. این ویدئو قرار بود به نظر برسد که در فضای مجازی به بیرون درز کرده است و این موضوع بر فتنه ها افزوده است.


و در ژوئن …

@richardbranson چه چیزی را در جزیره Necker دفن می کند؟ همه چیز تا چند روز دیگر فاش خواهد شد! #VMarksTheSpot pic.twitter.com/OQlGCOznYO — قرمز ویرجین (@VirginRed) 25 ژوئن 2016

3. ارزشش را داشته باشید!
زمان کلیدی است - کمپین تبلیغاتی نوعی از تجارت نمایشی است. شما باید بتوانید قضاوت کنید که مخاطب شما چه زمانی آماده است.

Talenti Gelato از کمپین BeeLiked's Product Reveal برای معرفی چهار طعم جدید استفاده کرد. هر ورود به کمپین کمی بیشتر از تصویر را نشان می داد و هر شرکت کننده با ورود به قرعه کشی و یک کد کوپن تخفیف 1 دلاری پاداش دریافت می کرد.


ناشران مک میلان از همان کمپین افشای محصول BeeLiked استفاده کردند تا رمان جدید نورا رابرت با نام «خون و استخوان» را برای لشکر هوادارانش فاش کنند. هر طرفدار برای برنده شدن یک نسخه رایگان اولیه از رمان وارد یک قرعه کشی شد. آنها همچنین تشویق شدند تا کمپین را به اشتراک بگذارند تا جلد کتاب زودتر آشکار شود.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: